יצירת חשבון

כבר יש לך חשבון?

פרסום עסק חינם.

כל חברה, לא משנה היכן היא עושה עסקים (באינטרנט או לא מקוון), זקוקה לפרסום ומטבע הדברים, כמו כל עסק, מבקשת להוזיל את העלויות שלה, כולל פרסום.

לשם כך, אנו נותנים לכל המעוניינים ברכישת לקוחות חדשים פרסום עסק בחינם לקטלוג ללא עלות!

פרסום עסק חינם של חברה באינדקס העסקים מאפשר להשתמש בכל האפשרויות של האינדקס כגון:

  1. פרסום העסק בחינם באינדקס העסקים.
  2. פרסום עסק בחינם באמצעות מאמר עם מילות מפתח.
  3. פרסום העסק בחינם באמצעות קופונים והנחות שיצרתם בעסק.
  4. פרסום העסק בחינם באמצעות דירוג גבוה לעסק.

כל אלה יעניקו לעסק שלכם חשיפה עצומה ללקוחות חדשים, דירוג גבוה יותר בגוגל ועוד!

במידה והינכם מעוניינים לבצע רישום לאינדקס העסקים עליכם לבחור חבילה המתאימה לכם באזור החבילות ולאחר מכן למלא את טופס הרישום. באמצעות מילויו יוכל המשתמש לקבל מידע בסיסי על החברה שלכם.

על מנת שפרסום עסק בחינם יהיה יעיל אנו ממליצים לך להזין נתונים מהימנים על החברה, כי בסופו של דבר, זה תלוי עד כמה נוח יהיה ללקוח ליצור איתך קשר או לשלוח הזמנה.

בעת פרסום עסק בחינם לאינדקס העסקים יש לשים לב במיוחד לתיאור העסק. נסו להיות ספציפיים ככל האפשר בתיאור הפעילויות שלכם ואת היתרונות של העסק.

בין כל שאר המידע שניתן למקם נמצא אתר האינטרנט של החברה. בפרסום עסק בחינם כולם שואפים להוסיף אתר חברה לאינדקס העסקים, אנו מציעים גם להוסיף את אתר האינטרנט של העסק בחינם, אך זה חל רק על אתרי ארגונים.

למרות העובדה שרישום חברה באינדקס העסקים הוא בחינם ולוקח מינימום זמן, אנו מתייחסים באחריות למידע הנמסר והמומחה בודק ידנית את כל החברות החדשות. לכן, חשוב מאוד שהמידע שאתם מעלים בעת פרסום עסק בחינם יהיה אמין.

פריפוסט – אינדקס העסקים המוביל בישראל מתמחה באיסוף של נתונים על חברות, ארגונים, חברות וארגונים בישראל. אינדקס העסקים מספק למשתמש הקצה מידע אמין ומלא על העסקים, המוצרים או השירותים המעניינים אותו.

אם עדיין לא ביצעת פרסום עסק בחינם בפריפוסט - אינדקס העסקים של ישראל, זה הזמן לעשות את זה!

קראו עוד הסתר מידע