בעלי מקצוע מומלצים | אנשי מקצוע

אומת
מומלצים

בעלי מקצוע מומלצים-אנשי מקצוע

בחודש זה, בעלי מקצוע מומלצים, כניסה לרמת המבצעת מחפשים דרכים להשיג ניסיון נוסף להתבדר על מיומנויות אחרות. אנשים שוקלים להרחיב את ההשכלה שלהם, לקבל רשיונות נוספים, ומחקר על אישורים. כל אלה הם מעשים גדולים ואתה תוהה הוא כל מה שאני צריך להשיג?

ובכן, כולנו יודעים שכאשר שוקי העבודה יתחילו להחיות את עצמה, התחרות תהיה קשה. זה מאוד קשה עכשיו, בגלל הפיטורים וצמצומים, ואת כמות משרות במשרה חלקית הנובעים. אז מה אתה יכול לעשות עכשיו כדי לוודא שיש לך צעד נוסף לפני כל אחד אחר?

שקול להצטרף לארגון מקצועי אקדמי או מקצועי.

ארגונים מקצועיים נותן לך מידע ספציפי על השדה שלך, בעלי מקצוע מומלצים מגמות עתידיות, מאמרים מחקר שאתה יכול לקרוא לפיתוח קריירה נוספת. ארגונים יכולים גם להוסיף לאגודות הרשת שלך. אסוציאציות אלה אם משתמשים בהן יכולות לספק הפניות ומובילות בעבודה. זה חשוב עבור אנשי מקצוע מנוסים לדעת מי הוא שכירת או מי יהיה בעתיד הקרוב.

טיפים על הצטרפות לארגון בעלי מקצוע מומלצים:

  1. האם להצטרף לארגונים מקצועיים רלוונטי לניסיון מקצועי או ריכוז אקדמי.
  2. הצטרפות לארגון בעלי מקצוע מומלצים רק כדי, להיות פעיל עם הפרק המקומי שלך ו / או אזור. כך אתה בונה קשרים ומקשרים מקצועיים עם עמיתיך לעבודה.
  3. מקושרים, טוויטר, MySpace, Facebook, ועוד אתרי הרשתות החברתיות יש "קבוצות של בעלי מקצוע מומלצים", כי אתה באמת יכול להיות חלק. הצטרף לקבוצות אלה כדי לקבל הודעות מיוחדות או מידע פגישות.
  4. רוב בעלי מקצוע מומלצים יש כנסים ארציים או אזוריים, כי אתה באמת יכול להשתתף. אם אתה מסוגל מבחינה כלכלית, לשקול להשתתף באחד מאותם כנסים לפגוש אחרים ולהגדיל את בסיס הידע שלך. אם הכסף אינו מאפשר לך ללכת, תלוי כמה אתה רוצה להשתתף בכנס שלך, להתחיל התרמה! למכור ממתקים, סידורי פרחים, או בעלי מקצוע מומלצים אחרים כדי לקבל את הכספים שאתה צריך …

אז בסך הכל, בעלי מקצוע מומלצים נותן לך נקודות הוסיף את קורות החיים שלך ואת הכישורים. שקול להצטרף אולי אחד או שניים. הצטרפות רבים מדי יכול להיראות מאוד מקצועי ונואש. אז להיות חכם התקציב שלך דמי חברות או דמי כי כמה יכול להיות יקר למדי. לתחומים רבים יש מגזר משלהם של ארגונים מקצועיים המומלצים המוכרים ארצית, לבדוק עם אגודות הבוגרים שלך, מוסד אקדמי, או המעסיק עבור רשימה של ארגונים בולטים כי יהיה מועיל לצמיחה המקצועית שלך.