דשא סינטטי-פאר יבוא ושיווק

אומת
מומלצים

אם יש לך דשא טבעי מת ומשעמם שהוא כל כך מחריד שאתם לא יוצאים לחצר בגלל זה זה הזמן להתחדש בדשא סינטטי, ולקבל שידרוג עצום בחצר הבית . אבל אל תעשו השקעה זו בעלות נמוכה, מומלץ לעשות השקעה של דשא איכותי עם אורך אחריות ארוך של 8 שנים לפחות בעת ההזמנה, על מנת לשמור על אורך חיים ארוך של דשא סינטטי. וסיבוכים הקשורים לסילוק דשא סינטטי,

 

נכנסנו למחקר עבור מאמר זה בציפייה להמליץ ​​על הדשאים המלאכותיים הטובים ביותר, וכשהפרויקט הזה התחיל, שקל דשא סינטטי כדי לשדרג חלקת חצר יבשה בביתו בנתניה. ההצעות האחרונות משכו את עינינו מכיוון שדשא סינטטי עשה התקדמות רבה בריאליזם ובפופולריות: בעוד שדשא סינטטי של תחילת הדרך עברו היה לא משכנע בעליל וממש מחוספס בקצוות ולא נעים, היום אינספור מדשאות סינתטיות קיימות גם במגרשי ספורט וגם בגינות פרטיות ובמגרשי משחק, רמת איכות דשט סינטטי נראה כיום ממש אמיתי, ממש עד להבים בודדים של דשא מצהיב ומיובש. רמה זו של ריאליזם הוכחה כפופולרית, כאשר נתוני התעשייה טוענים לצמיחה של 30% ברחבי הארץ מאז 2017, בסך כולל של 265 מיליון מטר רבוע של דשא מותקן בישראל נכון לאמצע 2022.

עם זאת, נכון שעלות ההקמה הראשונה לא זולה, אבל רמת ההוצאה השנתית על דשא סינטטי יכול להוות ערך מעולה בטווח הארוך, כמובן שישנן בעיות שיש לקחת בחשבון, כגון בעלויות להתקנה, אין להשתמש בדשא סינטטי בחומרים כימיים, שימוש במנגלים עם גחלים ועוד...

תחזוקה של דשא סינטטי אינה מסובכת ומומלץ לעקוב אחר ההנחיות של היצרן על מנת לשמור על אורך החיים של הדשא סינטטי שלכם יש לשים דגש על רמת התקנה ברמה גבוהה. רוב הלקוחות הגענו למסקנה שעדיף להשקיע את הכסף והמאמץ בדשא סינטטי וגינון ולא בדשא אמיתי.

 

מחפש משהו אחר?

ציוד לדשא סינטטי וגינה כדי לנקות את החצר שלך

מבריש דשא סינטטי הטוב ביותר

ציוד לדשא סינטטי הטוב ביותר

גלגלת מים לדשא סינטטי

 

אודותינו – דשא סינטטי פאר יבוא ושיווק

למה אתה צריך לסמוך עלינו – עם וותק של 25 שנה בתחום הדשא סינטטי אנו מובילים את מיתב החברות הגדולות בתחום הדשט סינטטי.

ראיינו וקראנו מחקרים מיותר מתריסר מקורות, כולל נציגים מיצרנים וקמעונאים של דשא סינטטי, בעלי בתים עם התקנות בנכס שלהם, אדריכלי נוף  מרוצים מתקנת הדשא סינטטי שלהם עם קבלנים.

למי זה מיועד

קל להבין את המשיכה לדשא סינטטי, במיוחד ברגע שאתה מקבל מבט על רמת הריאליזם המשכנעת באולם תצוגה מלא באפשרויות, דשא סינטטי הטוב ביותר הקיימות כיום. בשילוב עם מינימום של תחזוקה, חיסכון במים ודשן לאורך כל העונה, המשיכה החזותית הזו יכולה באמת לגרום לדשא סינטטי להיראות כאופציה הטובה ביותר שקיימת, במיוחד אם כבר השקעתם זמן וכסף במאמץ בדשא חי ואתם מאוכזבים.

 

אדריכלי נוף ציינו בראיון כי למרות שהם עושים כל ניסיון להרחיק לקוחות מהתקנת מדשא סינטטי, וישנם מקרים שבהם היישום שלהם הגיוני. "והופך להיות הבחירה הראשונה שלהם כפתרון, אבל לפעמים זו האפשרות הטובה ביותר. לפני שנים, לאחד הלקוחות שלנו היה דק בטון גדול על צלע גבעה תלולה, והוא רצה ליצור מרחב חיצוני ירוק לילדיהם לשחק מבלי להוציא משאיות בטון או להתקין השקיה. האפשרות הטובה ביותר הייתה דשא מלאכותי ישירות על הבטון והוא הותקן תוך מספר שעות בלבד".

ברוב המקרים כיום דשא סינטטי יכול להיות אופציה ראויה: " דשא סינטטי הגיע להרבה רמות ואיכויות בשנים האחרונות. פלסטיק משופר ועוד..

גלריה