לוח רכב- מנוע חיפוש יד שניה | אדטייני

אומת
מומלצים

כאשר נעשה טיפול נכון, מכירת מכונית בלוח רכב, באופן פרטי יכול להניב יותר כסף לכיס שלך מאשר למכור אותו דרך סוחר. אבל היתרון הכספי הזה דורש יותר מזמנך, עבודת הכנה וזמן כדי להכין את הרכב למכירה. השתמש בקווים המנחים שלהלן כדי להפוך את המכונית המשומשת שלך לאטרקטיבית ככל האפשר לקונים פוטנציאליים בלוח רכב.

תקן את זה

חשוב לשטוף את המכונית שלך ביסודיות. ולעשות ווקס לרכב, ונקיון בכל החלק החיצוני, לפנות את כל הלכלוך בתא המטען, לשאוב ולנגב את כל המשטחים הפנימיים, ולנקות את החלונות. אתה יכול לקבל את המכונית מפורטת על ידי איש מקצוע כדי לחסוך זמן; המחיר יכול לנוע בין 350 ל-750 (ש"ח) לניקוי ורחצה פשוטים, או בין 750 ל-1500 ש"ח  לפרטים מלאים (שמפו, פוליש וקס וכו'). זכור להחליף מנורות שרופים או נתיכים פגומים ולדאוג לטפל בנזילות (אם יש כאלה). ברגע שהרכב מנוקה, קח את הזמן לעשות תמונות איכותיות עבור לוח רכב, הדגשת התכונות הטובות ביותר של הרכב בלוח רכב חשוב מאוד על מנת להדגיש את איכות הרכב על המתחרים.

היכונו לבדיקה

במידה ויש לכם בדיקה של הרכב מבדיקה המפורטות, הכן עותקים של התיקונים שנעשו ברכב (עם קבלות שירות) עבור קונים פוטנציאליים. זה מראה שאתה שומר על קשר עם המוסך המטפל ומציע שאתה מוכר רכב אמין בלוח רכב.

קונים רבים ירצו לבדוק את המכונית שלך על ידי מכון בדיקה על פי בחירתם. ייתכן שתרצה מכונאי משלך לבדוק את המכונית לפני יצירת רישום המודעה על מנת למנוע הפתעות פוטנציאליות קרוב יותר למכירה.

אתה יכול גם לבדוק את המכונית שלך על ידי שירות של צד שלישי. חברות אלה בודקות את המכונית שלך בבית או במשרד שלך ולאמת באופן עצמאי את התיאור שלה ואת המצב הכללי שלה. שירותים אלה נעים בין 550 ל1200 ש"ח   ניתן למצוא ספקי שירות באינטרנט.

הכינו את המודעה – לפרסום בלוח רכב

מה עליך להכין לפרסום המודעה בלוח רכב:

·         מספר תמונות עדכניות של הרכב לאחר הכנת הרכב ליצור רושם על הקונה.

·         תוכן עינייני וקולע כל מצב הרכב כגון,טסט, טיפולים, צמיגים, ומצב כללי

גלריה