מזון יבש לחיות מחמד |חיות מחמד

אומת
מומלצים

מזון לחיות מחמד

האם אתה בוחר מזון משומר או מזון יבש? איזה מותג? יש כל כך הרבה מותגים שונים, כל הצורות והגדלים של מזון לחיות מחמד לבחירה ובעלי חיות מחמד מסופקים עם מעט מאוד מידע לבסס את ההחלטות שלך על (מלבד פרסום) - זה יכול להיות כל כך מבלבל! ובכן, מזון לחיות מחמד תלוי כמה אתה יודע על תעשיית המזון לחיות מחמד, זה יכול להיות נסיעה מהמורות! אתה עומד ללמוד שבעה סודות - סודות שמורים היטב - של מזון לחיות מחמד. שב, הקדש את עצמך, והמשך לקרוא.

עכשיו עם חיות מחמד חיות מחמד חיות מחמד יש שאלות כגון "האם אוכל זה נזכר?" או'האוכל הזה הוא הבא שיזכירו אותו? ''החיה שלי בטוחה? וואו זה מבלבל! וגם מפחיד! מה בדיוק הוא בעל חיית המחמד לעשות? מה דעתך ללמוד כמה סודות! מצויד בידע של כמה סודות של מזון לחיות מחמד, זה לא כמעט מבלבל.

סוד - 1

כל מזון לחיות מחמד להשתמש במילים תיאוריות כמו בחירה פרמיה, אם כי מעטים מהם באמת להשתמש פרמיה או בחירה רכיבים המזון שלהם. "הסוד" הוא כי לפי הכללים של תעשיית מזון לחיות מחמד, מזון לחיות מחמד לא יכול לעשות כל תביעות או הפניות על התווית שלהם או

פרסום חינם לגבי איכות או ציון של מרכיבים. אתה רואה, את המילה 'Premium' כאשר זה קשור מזון לחיות מחמד לא אומר כי החומרים במזון הם פרימיום. עם מזון לחיות מחמד, הפרמיה אינה (לא יכולה) לתאר את האוכל וגם זה (זה יכול) לתאר את איכות המזון. זהו מונח שיווקי וזה הכל. לפי תעשיות המזון לחיות מחמד הכללים והתקנות, "אין התייחסות איכות המרכיב או כיתה" (תקנה PF5 ד 3). אז, מילים כמו פרמיה, או בחירה, או איכות הם רק שיווק או תנאי המכירה. אין לפרש אותם כמושגים המתארים את איכות המזון.

עכשיו למה לא תווית מזון לחיות מחמד יורשו לספר ללקוח פוטנציאלי את איכות המרכיבים שלהם? האם בעל חיית המחמד ראוי לדעת מה הם קונים? זה מוביל אותי אל הסוד הבא …

סוד - 2

אם אני יכול להשוות אוכל 'אנשים' כדי אוכל לחיות מחמד רק לרגע, כולנו יודעים שיש תכונות שונות של אנשים אוכל. יש טירה לבנה (אני אשם כאן, אני אוהב את החבר 'ה הקטנים!) ויש Outback סטייק האוס (עוד מועדף). שתי המסעדות משרתות בשר ותפוחי אדמה. מזון לחיות מחמד עבור המחיר שאתה יכול לקבל כמה סוגים. בעוד שאתה יכול לקבל מזון איכותי בחצי כסף שניהם משרתים את המטרה - אבל אתה כבר מבין שיש הבדלים תזונתיים ענקיים בין המבורגר מזון מהיר לסטייק … נכון?

הבעיה בתעשיית המזון לחיות מחמד - היא כי רוב בעלי חיות המחמד לא חושב באותם תנאים כשמדובר מזון לחיות מחמד. הם לא חושבים במונחים שיש סוגים מזון מהיר של מזון לחיות מחמד ויש לשבת במסעדה יותר מזין סוגים של מזונות לחיות מחמד. למעשה, לפני כמה שנים ניסה איש צעיר את הניסוי הזה עם הדיאטה שלו - לא אכל אלא מזון מהיר במשך 30 יום. בחודש אחד בלבד של אכילת מזון מהיר שלוש ארוחות ביום, הוא קיבל הרבה משקל, לחץ דם ורמות כולסטרול הרקיע הרקיע. עכשיו, לדמיין את חיית המחמד שלך לאכול סוג זה של מזון שלה כל החיים.

בסדר, אז לחזור שתי הארוחות שלנו … אם ניתוח כימי של הארוחה שלך ב טירה לבן הושווה לניתוח כימי של הארוחה שלך במזון לחיות מחמד- שניהם היו מנתח עם אחוז של חלבון, פחמימות, שומן. לא משנה אם אתה מחשיב סטייק במזון לחיות מחמד איכות גבוהה יותר של חלבון מאשר המבורגר - זה עדיין היה לנתח כמו חלבון. הניתוח אינו מודד את איכות החלבון.

אז הנה סוד … כל מזון לחיות מחמד לבוא עם ניתוח מובטחת המציין את אחוז החלבון, שומן, סיבים לחות המזון. הסוד האמיתי טמון באיכות האחוזים של חלבון, שומן, וכן הלאה.