דמיינו את המסרים שלכם עומדים מול המראה ומודדים חליפה חדשה.
בתהליך הזה נתפור לכם קופירייטינג בהתאמה למטרות והמאפיינים העסקיים,
ונמדוד כל פסיק לפני היציאה למפגש עם קהל היעד
לדעת לספר את הסיפור שלכם: בפגישה, בסרטון, באתר – בכל מקום.
אם אתם מאמינים במה שאתם עושים – אנחנו נדע להפוך את זה לסיפור.
התהליך ידרוש כמה פגישות זום ואתם שותפים לכל פסיק בדרך
בואו מבולבלים. בתהליך הזה נלך ביחד לאורך כל הדרך:
מההגדרה הבסיסית של החזון, דרך כתיבה של תכנים
(אתר, רשתות, סרטונים, מצגות ועוד) ועד חשיבה על רעיונות שיווקיים יצירתיים שתואמים את הקונספט המיוחד
העדה שממנה אני בא
כששואלים אותי "מאיזו עדה אתה?" אני עונה: מעורב.
קודם כל קופירייטר, איש קריאיטיב, אסטרטג וסטוריטלר, אבל גם בעל ניסיון בעולמות הדיגיטל, הקידום, יחסי ציבור
בן לכל היבשות ורגיל להיות איפה שמגישים רעיונות חריפים
מה עשיתי?
לפני שהקמתי את הסטודיו ב-2012, הייתי פעיל במשרדי פרסום גדולים וקטנים,
כתבתי תסריטים, הגיתי סיסמאות, שמות לעסקים, קונספטים לקמפיינים והפכתי המון דפים לכדורי נייר
יש לכם סיפור שעוד לא הכרתם
מאחורי כל עסק יש סיפור מרתק. העניין הוא שהרבה פעמים הבעלים שלו עדיין לא יודעים על כך.
וכאן בדיוק נכנס התפקיד שלי: להעלות את השיחה לפסים של השראה
הגישה: כל דבר מתחיל מהשלב שאחריו
כשאני מראה לכם שם למותג, תשאלו אותי איך הוא מוביל לפיצ' מדוייק יותר מול המשקיעים,
ככה זה: תמיד מחפש את הקו המוביל – וממנו יוצא לכתוב את השורה הראשונה
אז מה הסיפור עם התהליך
לאורך השנים היתה לי הזכות להכיר עסקים וחברות ולהיות חלק מהליך החשיבה וההגדרה שלהם.
כך קרה שהפכתי ליועץ ולמישהו שבאים לחשוב איתו. מפה לשם, הפכתי להיות מאמן. קופירייטר ומאמן.
לאתר החדש: סטייטמנט
שם מלא: יוגב בועז
תפקיד: קופירייטר
רקע: קופירייטר החל משנת 2004, בעל משרד עצמאי החל מ-2012
ניסיון: עבודה כשכיר בתפקיד קופירייטר ומנהל קריאיטיב במשרדי פרסום בין השנים 2004-2012:
פלאפון, שטראוס, אורנג', שירותי בריאות כללית ועוד
הישגים בולטים: "קקטוס הזהב" עבור קמפיין "כל יום אקסית חדשה" – דיאודורנט אקס (ראובני פרידן)